BVH werkt voor Nsecure, maakt relatiemagazine LEF
27-06-2014 07:59:52 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3252 | Tags:

Nsecure is klant geworden bij BVH Identity Driven Advertising. Nsecure bevordert de veiligheid en toegankelijkheid van ondernemingen door het ontwikkelen, implementeren en onderhouden van duurzame en gebruiksvriendelijke veiligheidsoplossingen. Nodig is een nieuwe merkstrategie om haar internationale ambities waar te maken.

 

Jeroen Kaal, CEO van BVH: “Nsecure heeft de laatste jaren een sterke ontwikkeling doorgemaakt van leverancier van veiligheidssystemen naar adviseur voor organisaties om met de optimale veiligheidsbalans een bijdrage te leveren aan een beter rendement van een bedrijf. Daar moet nu het merkverhaal op afgestemd worden, want dat liep niet meer synchroon. We kijken dan ook met ze naar de opbouw en de merklading van het complete merkportfolio.” Nsecure werkt voor ondernemingen als ING, BP, Essent en Miele evenals zorginstellingen en overheden.

 

Als eerste invulling van de nieuwe marktstrategie en aanpak verschijnt binnenkort, onder regie van BVH, een editie van het glossy relatiemagazine LEF.

                 

www.bvh.nl

www.nsecure.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie