[Campagne] AD maakt sterk
21-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 7319 | Tags:

Vanaf 17 september start het AD met de nieuwe imago campagne van het AD. Want het AD versterkt. Laat je sterker in het leven staan. Krijgt meer diepgang, wordt scherper en overzichtelijk. Een nationale krant met een lokaal hart. En dat willen we graag laten zien. Met een nieuwe campagne, commercial  en een vernieuwde krant. AD maakt sterk.

 

De kracht van het AD: het AD is een echte gezinskrant. Met een goede mix van nationaal en lokaal nieuws en een uitstekende sportkrant. Met serieus nieuws, maar ook met leuke en toegankelijke onderwerpen. Veraf en dichtbij, maar ook betrokken, nuchter en respectvol. 

 

 

De commercial wordt vanaf 17 september uitgezonden met een sterke aanbieding.


Iedereen in Nederland mag het AD 2 weken lang geheel gratis uitproberen.

 

Over AD en AD.nl
AD is de landelijke krant met een sterke regionale verankering. Met elke dag maar liefst 1.515.000 lezers die geïnteresseerd zijn in hun directe leefomgeving, sport en entertainment. En niet te vergeten, AD is de grootste krant van de Randstad. AD.nl is het digitale broertje. Dagelijks surfen zo’n 534.000 unieke bezoekers naar AD.nl. AD en AD.nl staan bekend om hun succesvolle lezersacties.

 

www.ad.nl

www.persgroepadvertising.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie