[Campagne] KesselsKramer: Hans Brinker Budget Hotel Upgrades
Al bijna twintig jaar claimt het Hans Brinker Budget Hotel 's werelds slechtste hotel te zijn. En na al die jaren kan het hotel nu nog maar één kant op: opwaarts.
Om de klanttevredenheid te verhogen, wil het Brinker haar gasten gaan verleiden met een serie “Brinker Upgrades”. Zo zijn er Brinker-cocktails bij het inchecken, exposities van internationale kunst en zelfs een versnapering op de hoofdkussens.
Voor het eerst in haar bestaan biedt het Hans Brinker Budget Hotel nu ook een ruime keuze in luxe suites. Hiervoor zijn diverse hotelkamers ingrijpend gerenoveerd om een nieuw niveau in kwaliteit te kunnen bieden. Deze upgrade is vooral gerealiseerd door innovatief gebruik van behang.
Met deze bijzondere upgrades wil het Hans Brinker Budget Hotel een nieuwe standaard neerzetten voor de hotelbranche. Voor het eerst in haar haast 20-jarige bestaan gaat het Brinker nu concurreren met andere luxe hotels, zoals het Amsterdamse vijfsterren-verblijf Hotel L'Europe en het Londense Savoy.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie