[Campagne] Marks & Spencer's introduceert Britain's Leading Ladies
23-08-2013 05:35:50 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5765 | Tags:

 

Een Oscar winnende actrice, CEO van een liefdadigheidsinstelling, winnares van Olympisch goud, baanbrekende kunstenares en de inspirerende verpleegkundige van het jaar zijn slechts een paar van de vrouwen die de nieuwe herfstcollectie laten zien in de internationale campagne van de iconische Britse retailer Marks & Spencer.

 

De campagne, geschoten door de beroemde modefotograaf Annie Leibovitz, wordt exclusief gelanceerd op www.marksandspencer.nl en herbevestigt de toonaangevende kwaliteit en stijl van Marks & Spencer.

 

De campagne viert onder de slogan 'Meet Britain's Leading Ladies' de verschillende achtergronden en beroepen van Britse vrouwen. Ondanks het feit dat zij zeer verschillende mensen zijn, worden zij verbonden door hun persoonlijke stijl en inspirerende prestaties die geleid hebben tot succes. Of het nu gaat om fysieke kracht, toewijding aan het helpen van anderen, het overwinnen van tegenslag, of gewoon pure vastberadenheid om het beste uit zichzelf te halen; elke vrouw is echt inspirerend te noemen. 

 

De volledige line-up  is:

Nicola Adams - Olympisch goud-winnende bokster
Monica Ali - Award-winnende schrijfster
Helen Allen - Verpleegkundige van het jaar 2011
Darcey Bussell - Gepensioneerde Ballerina van het Koninklijke Ballet
Grace Coddington - Creative Director van Vogue USA
Karen Elson - Supermodel en zangeres
Tracey Emin - Artiest en professor in de Kunsten aan de Royal Academy
Ellie Goulding - Multiplatinum global recording artist/Brit Award winning Singer/Songwriter
Helen Mirren - Meervoudig award-winnende actrice
Laura Mvula - Doorbrekende zangeres/songwriter
Katie Piper - Brandwonden overlevende Televisie presentatrice en liefdadigheids campagnevoerder
Jasmine Whitbread - CEO van Save the Children International

 

Met een zelfverzekerde toevoeging van de belangrijkste trends van het seizoen onderstreept Marks & Spencer haar stijl. Deze collectie wordt ondersteund door de toewijding aan kwaliteit, innovatie en toonaangevende ethische normen.

 

De vrouwen zijn te zien in een tableau stijl in vier typisch Britse backdrops, die de verschillende ‘hero’ productcategorieën uit de herfstcollectie laten zien. Een boot op de rivier de Theems, met uitzicht op de schoonheid van de iconische Londense Tower Bridge, is de setting voor de belangrijke winterjas. Het aanbod is divers, met luxe stoffen in mooie roze tinten, zachte faux furs in dierenprints en mooie, eenvoudige vormen in eenvoudige tinten voor een moderne kijk op moeiteloze aankleding. Aandacht voor kwaliteit en stijl is key: met zowel nobele garens in de gehele collectie, als een aantal onderscheidende silhouetten voegt Marks & Spencer variatie toe. De studio van een Londense kunstenaar vormt het uitgangspunt voor de opstandige maar ook speelse 'London Calling' trend, een combinatie van opvallende ruiten, relaxt geweven wol en leer vangt de creatieve geest van individualiteit in een palet van rood en zwart-tinten.

 

De campagne wordt gelanceerd in september. Naast het Verenigd Koninkrijk, zal de campagne ook van start gaan in negen van Marks & Spencer internationale ‘flagship stores’ in Parijs, Shanghai, Hong Kong, Gurgaon, Dubai, Istanbul, Moskou, Praag en Singapore.

 

Alle artikelen die te zien zijn gedurende de campagne zijn vanaf 5 september verkrijgbaar via www.marksandspencer.nl.

 

www.marksandspencer.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie