Carolijn van Boetzelaer naar Mindshare voor Unilever account
18-03-2014 15:46:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6010 | Tags:

Per 17 maart isCarolijn van Boetzelaer gestart bij Mindshare als Client Leader op het Unilever account. De afgelopen jaren is Carolijn op freelance basis werkzaam geweest bij onder andere Ahold eCommerce, PepsiCo, FrieslandCampina en Bol.com. Daarvoor heeft ze bij Beiersdorf gewerkt, onder andere als Marketing Manager. Mindshare is zeer blij met de komst van Carolijn.

 

Ruud de Langen, CEO Nederland: “Met Carolijn halen we iemand in huis die door haar kennis en ervaring op FMCG en e-commerce een echte business partner voor Unilever kan zijn.”

 

Carolijn van Boetzelaer: “Ik kijk ernaar uit om met Mindshare de prachtige merken van Unilever sterker te maken door gebruik te maken van de kansen die de snel veranderende wereld van media biedt.”

 

Over Mindshare:

Mindshare is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 116 vestigingen in 86 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999 en heeft een gerenommeerd en gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en bekende lokale adverteerders. Mindshare bezet de nummer 1 positie in Nederland (bron: RECMA) en is in 2011 door vakgroep MWG bekroond tot AMMA mediabureau van het jaar. Mindshare is onderdeel van WPP, werelds grootste communicatieservices groep.

 

www.mindshare.nl