CBS Outdoor wijzigt haar naam in Exterion Media
20-01-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 9513 | Tags:

Vandaag kondigt CBS Outdoor International, met een leidende positie in buitenreclame, de voltooiing van haar rebranding aan en zal verder gaan onder de naam Exterion Media. Deze wijziging volgt op de overname in september 2013 van CBS Outdoor International door Platinum Equity, een toonaangevend private equity bedrijf dat gespecialiseerd is in fusies, overnames en operaties.

 

Waarom Exterion Media?

Exterion Media combineert “exterior” – wij zijn experts in buitenreclame – met ‘media’ - omdat wij niet alleen experts zijn in buitenreclame, maar opereren in een breder medialandschap. Wij blijven onze nieuwe naam ondersteunen met “engaging audiences”, het bereiken van de juiste doelgroep voor onze adverteerders. Daarbij zullen we blijven investeren in innovaties; nieuwe mogelijkheden en technologieën om ‘engaging audiences’ waar te kunnen maken.

 

De verschillende onderdelen van ons nieuwe logo vertegenwoordigen de doelgroepen die wij bereiken, onze commerciële partners – adverteerders & franchise partners èn onze mensen. Dit symboliseert dat het geheel meer is dan de som van de afzonderlijke delen.

 

De toekomst van Exterion Media

Frank Hardenberg, Managing Director van Exterion Media Nederland: “Met het nieuwe merk Exterion Media vangt een nieuw tijdperk voor ons aan.  Niet alleen vanwege de nieuwe naam, maar vooral door onze nieuwe aandeelhouders. We zullen zeker de ingeslagen weg in 2013 continueren en verder uitbouwen. Ons doel is om onze klanten maximale toegevoegde waarde te leveren waarbij innovatie een belangrijke drijfveer zal zijn. Exterion Media beschikt inmiddels over een goed team mensen, dat zeer eager is om het succes naar zich toe te trekken.”

 

Leon Taviansky, Chief Operating & Financial Officer van Exterion Media International: "We zijn zeer verheugd om verder te gaan onder de nieuwe naam Exterion Media. Het getuigt van een nieuw hoofdstuk in de buitenreclamewereld en we kijken uit naar het ontwikkelen van meer inzicht en innovatie in een medium dat miljoenen potentiële klanten voor adverteerders weet te bereiken."

 

Over Exterion Media

Exterion Media Nederland is onderdeel van Exterion Media International. Exterion Media Nederland onderscheidt zich in het bereiken van waardevolle doelgroepen voor adverteerders, het leveren van kwalitatieve en kwantitatieve insights, operationele excellentie en het bouwen en onderhouden van lange termijn relaties.

Exterion Media heeft diepgaande kennis van doelgroepen en de markt, een breed aanbod, jarenlange expertise en is marktleider in interactieve buitenreclame. Hiermee biedt Exterion Media adverteerders innovatieve en creatieve buitenreclame-oplossingen op straatmeubilair, NS-stations, billboards en via vervoersreclame. Door onder andere exclusieve samenwerkingen met de Nederlandse Spoorwegen en Schiphol kunnen adverteerders hiermee op de meest uiteenlopende locaties de massa of juist heel gericht waardevolle doelgroepen bereiken.

Exterion Media is eigendom van Platinum Equity, een toonaangevend private equity bedrijf dat gespecialiseerd is in fusies, overnames en operaties.

 

www.exterionmedia.nl

 

 

 

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie