Central Station NL gaat verder als CS Digital Media
05-02-2014 12:17:30 | Door: Nico Scherphuis | hits: 9392 | Tags:

Digital out of home-specialist Central Station NL gaat vanaf vandaag verder onder een nieuwe naam: CS Digital Media. CEO Harry de Wit: “Met een herfinanciering, een nieuwe directie, nieuwe netwerken op high traffic locaties en een ambitieuze groeistrategie is het moment aangebroken om een naam te introduceren die de lading van de activiteiten en onze ambities beter dekt; CS Digital Media.”

 

Met circa 10.000 digitale schermen op 3.500 locaties buitenshuis wordt met kwalitatief hoogwaardige en actuele content de aandacht van consumenten getrokken. De digitale schermen van CS Digital Media zijn een integraal onderdeel van publieke ruimten in onder meer het openbaar vervoer, sportscholen en –verenigingen, onderwijsinstellingen, tankstations en in winkels. Uit recent onderzoek blijkt dat inspirerende content op digitale schermen de zogenaamde wachtmomenten op deze locaties aanzienlijk veraangenaamt.

 

  

 

Marktleider CS Digital Media ondersteunt adverteerders met een breed scala aan (interactieve) producten en diensten in digital out of home marketing. Adverteerders kunnen door de inzet van het digitale netwerk geografisch, tijd- en situatiegebonden en op doelgroep segmenteren. Daarbij wordt in toenemende mate gebruik gemaakt van social media.

 

www.csdigitalmedia.nl 
   
 
 
 
  

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie