Central Station NL neemt Dutchital Media over
06-01-2014 16:25:40 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4525 | Tags:

Central Station NL, marktleider in digital out of home advertising, versterkt met de overname van Dutchital Media haar sales activiteiten aanzienlijk. Dutchital Media richt haar activiteiten op de exploitatie van regionale en lokale netwerken. Binnen de sales organisatie van Central Station NL gaan deze activiteiten onder de verantwoordelijkheid van Commercieel Directeur Maarten Ros vallen.

 

Dutchital Media beschikt over drie vestigingen in Eindhoven, Den Bosch en Assen en 25 arbeidsplaatsen. De huidige directie zal verbonden blijven en leiding blijven geven aan deze sterke speler in de regionale advertentiemarkt.

 

In 2014 zal er een verdere integratie plaatsvinden van de sales activiteiten.

 

Sinds 2010 bouwt Central Station NL aan een kwalitatief hoogwaardig digital out of home netwerk in Nederland. Dit heeft geresulteerd in marktleiderschap met meer dan 10.000 digitale schermen op prominente locaties binnen het openbaar vervoer in Amsterdam en Rotterdam, sportclubs en – scholen, tankstations, onderwijsinstellingen en winkels.

 

Met een sterke technische infrastructuur en inspirerende content (vanuit eigen redactie en studio) wordt de aandacht van consumenten naar de digitale schermen in out of home vergroot.

 

www.centralstationnl.com