Claudia Leurink Head of Digital UM
27-03-2014 15:33:26 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4138 | Tags:

UM benoemt Claudia Leurink per 1 april tot Head of Digital. In haar nieuwe functie zal Claudia eindverantwoordelijk zijn voor alle digitale communicatie- en strategie adviezen van de afdeling digital. En voor het vertalen van deze strategieën naar digitale plannen en de uitvoering daarvan. UM digital werkt onder andere voor Dr. Oetker, Coca-Cola, Nuon, ABN Amro, BMW / MINI en Schiphol. Claudia neemt plaats in het managementteam van UM.

 

Rik Ruts, Managing Director UM, over de komst van Claudia Leurink naar UM:

“In het huidige, complexe digitale medialandschap vragen klanten UM steeds vaker om te adviseren bij het bepalen van de overal digitale strategie vanuit de centrale communicatiestrategie. Claudia heeft jarenlang bij adverteerders gewerkt. Met haar kennis en ervaring kunnen wij klanten meer overzicht en regie bieden en ze helpen om de juiste digitale investeringen te doen. En met haar komst gaan we onze propositie met betrekking tot performance marketing voor onze klanten verder ontwikkelen”.

 

Claudia Leurink over haar komst naar UM:

 “Na 7 jaar als interim ‘er te hebben gewerkt in diverse online marketing rollen bij adverteerders, wil ik mijn opgedane ervaring en kennis graag inzetten om UM en haar klanten verder te helpen bij de juiste inzet van online media. In deze rol wil ik een bijdrage leveren aan de doelstellingen en ambities van UM om het team en mijzelf verder te ontwikkelen als de beste in het vak; om daarmee vervolgens de klanten te adviseren over hun digitale groei.”

 

Over UM

UM maakt als Mediabureau deel uit van IPG Mediabrands Benelux. IPG Mediabrands Benelux is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland en België onder vallen; UM, Initiative, BPN, Cadreon, Reprise, Spring Creek, MagnaGlobal en Marketing Sciences.

 

www.um.nl    

www.umcuriosityworks.nl