Clear Channel Hillenaar verlengt contract met Q-Park
27-08-2014 23:09:12 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5290 | Tags:

 

Clear Channel Hillenaar verlengt haar contract met de internationale parkeerorganisatie Q-Park. Na gesprekken met meerdere partijen is Clear Channel wederom de beste partner voor het exploiteren van reclamepanelen in de Q-Park parkeergarages.

 

Clear Channel exploiteert de objecten in de Q-Park parkeergarages sinds 2004 en zet hiermee haar goede relatie met Q-Park voort. Q-Park staat voor Quality in Parking. Alle parkeeraccommodaties zijn schoon, veilig, comfortabel en goed verlicht. Daarnaast bevinden ze zich op strategische en prominente locaties door heel het land. Befaamde Q-Park parkeergarages zijn bijvoorbeeld Museumplein in Amsterdam, Grote Markt in Den Haag en Vrijthof in Maastricht. Ook alle Bijenkorf garages in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Eindhoven zijn voorzien van Clear Channel panelen. Gesitueerd in de buurt van zaken- en winkelcentra, musea en supermarkten en met vijftig miljoen bezoekers per jaar zijn de Q-Park parkeergarages de ideale plek om winkelend en zakelijk publiek te bereiken.

 

Clear Channel heeft net als Q-Park kwaliteit hoog in het vaandel staan. De samenwerking tussen deze twee organisaties ligt dan ook voor de hand. Clear Channel exploiteert op dit moment 530 Infopanelen, 75 Billboards en 4 Vensters, verdeeld over circa 100 Q-Park parkeergarages. Dit biedt adverteerders een uitstekende mogelijkheid om de reclameboodschap te communiceren bij de juiste doelgroep vlak voor het aankoopmoment.

 

Directeur Jeroen Hillenaar is blij met deze positieve ontwikkeling: “De Q-Park parkeergarages maken een belangrijk deel uit van ons netwerk en zorgen voor een optimale zichtbaarheid door heel Nederland. Ik ben erg trots op deze verlengde samenwerking”.

 

www.clearchannel.nl

www.q-park.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media en marketingcommunicatie