Clear Channel pakt uit met spectaculars
28-08-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 10676 | Tags:

 

Niet één, maar twee spectaculars sieren de verschillende in het oog springende media van Clear Channel. De campagnes van BNR Nieuwsradio en Innovation Norway richten zich op respectievelijk nieuwsgierige en reislustige passanten.

 

BNR Nieuwsradio viert haar vijftien jarig bestaan op de Reclamemast Schiphol van Clear Channel langs de snelweg A4. Met een enorme microfoon wil BNR zich positioneren als dé radiozender voor nieuwsgierige en intelligente mensen. Kevin la Grand, Brand Manager, licht de pay off toe: “Met opvallende uitspraken van BNR Nieuwsradio die in het verleden zijn gedaan op zender, en die een voorspellende waarde hebben gehad, wordt de nieuwe pay off ‘Verstand van Zaken’ kracht bijgezet.” Naast out-of-home advertising is voor deze campagne tevens print, radio, online en mobile ingezet. De campagne is succesvol gestart met een trojan commercial, een radiospot onder de naam Bay and Air.

 

Campagne:                                          Verstand van Zaken

Adverteerder:                                       BNR Nieuwsradio

Verantwoordelijk bij adverteerder:         Kevin la Grand

Creatie:                                                Reclamebureau The Oddshop

Exploitant:                                           Clear Channel Hillenaar

 

 

 

Innovation Norway promoot de Noorse, bruisende stad Stavanger (gelegen in Fjord Noorwegen) op een Venster en Billboard in het Amsterdam ArenA gebied. Een beeld van de Preikestolen, een rotsplateau dat loodrecht oprijst uit de Lysefjord en hét icoon is van de regio Stavanger, is gecreëerd door het verlengen van de Billboards. “Met deze campagne willen we mensen ervan bewust maken dat ze een hele bijzondere mini-break in Stavanger kunnen beleven op slechts anderhalf uur vliegen vanaf Amsterdam Schiphol”, aldus Joanne Veerbeek, Consultant bij AVIAREPS Tourism, het marketingbureau van het Noors verkeersbureau. Naast Billboards en Abri’s zijn voor deze campagne ook diverse andere media ingezet zoals DM, mobile (App), print en online.

 

Campagne:                                          Stavanger

Adverteerder:                              Innovation Norway i.s.m. AVIAREPS Tourism

Verantwoordelijk bij adverteerder:         Joanne Veerbeek

Creatie:                                                Clear Channel Hillenaar

Exploitant:                                           Clear Channel Hillenaar

 

www.clearchannel.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie