Coca-Cola en FIFA brengen World Cup Trophy naar Nederland
10-02-2014 15:03:56 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6014 | Tags:

Dé Trophy komt op 19 maart voor het eerst naar Nederland als onderdeel van de FIFA World Cup Trophy Tour. Door de officiële wereldbeker naar Nederland te halen wil Coca-Cola in samenwerking met FIFA Nederlanders in hun sporthart raken en zo het belang – en plezier – van bewegen onder de aandacht brengen. De Trophy Tour stelt Nederland in de gelegenheid om deze felbegeerde voetbalbeker op 20 maart in Amsterdam te aanschouwen. Fans kunnen oog in oog komen te staan met de enige echte Trophy die de FIFA overhandigt aan het land dat de FIFA World Cup wint.

 

Jeroen Lampe, brand manager Coca-Cola, “We vinden het geweldig dat Coca-Cola het meest iconische symbool van voetbal dit jaar in Nederland mag ontvangen. De 2014 FIFA World Cup Trophy Tour is de ideale gelegenheid om de bruisende energie en passie voor voetbal te delen en zo mensen te inspireren om in beweging te komen”.

 

2014 FIFA World Cup campagne van Coca-Cola

De Trophy Tour maakt onderdeel uit van de 2014 FIFA World Cup campagne van Coca-Cola. Tot de belangrijkste elementen van de campagne behoren een op Brazilië geïnspireerde visuele identiteit, internationale tv-commercials, digitale activiteiten en programma's om een blijvend positief effect te realiseren.

 

Coca-Cola en FIFA

The Coca-Cola Company werkt al sinds 1974 samen met de FIFA en is sinds 1978 officiële sponsor van de FIFA World Cup. Coca-Cola adverteert al sinds 1950 tijdens elke FIFA World Cup in de stadions en ondersteunt de voetbalsport al lang op elk niveau.

 

www.coca-colanederland.nl 

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie