Colours realiseert nieuw intranetplatform voor 1800 medewerkers van Nunhems
13-08-2013 10:42:08 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4849 | Tags:

Nunhems, het groentezaadbedrijf van Bayer CropScience heeft internetbureau Colours ingeschakeld voor de relaunch van het intranet op Sitecore. Met de overstap werd het doel behaald: alle 1800 medewerkers in meer dan 40 landen wereldwijd voorzien in een gebruiksvriendelijk en efficiënt intranet met een heldere indeling, focus op de gebruiker en actuele informatie.

 

Het vorige intranet is flink onder handen genomen: verouderde en onvindbare pagina’s zijn vervangen door een beknopte en heldere structuur. Met onder meer een nieuwsslider, evenementenkalender, service center en een collega-zoekfunctie worden medewerkers in zo weinig mogelijk stappen aan de juiste informatie geholpen. Als werkgever wil Nunhems al haar medewerkers een platform bieden waar iedereen de weg weet te vinden. “Samen met Colours is dit zeker geslaagd”, zegt Joyce Wieringa, Electronic Media Specialist van Nunhems. “Doordat collega’s sneller vinden wat ze zoeken, wordt ze een hoop tijd en frustratie bespaard. En daarbij ziet de website er prachtig uit.”

 

Over Colours

Internetbureau Colours combineert 15 jaar ervaring met wetenschap, techniek, design en online marketing. Vanuit het User eXperience Centre ontwikkelt Colours op basis van haar kennis over usability, design en gebruikerservaring de beste UX designs die voortdurend proactief worden verbeterd. Door klantdoelen centraal te stellen en inzichten te vertalen naar meetbare doelstellingen bouwt Colours succesvolle websites en mobiele Apps die meetbaar resultaat bereiken voor onze klanten. Colours maakt onderdeel uit van de LECTRIC Groep. De LECTRIC Groep bestaat uit acht internetbedrijven: Colours, LECTRIC internetopleidingen, Provarix, SearchResult, Someone, Symfony|XIBSocial Inc, en Yourzine.

 

www.lectricgroep.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie