Comedy Central claimt vierde zender van Nederland te zijn
02-12-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5290 | Tags:

Comedy Central verbrak in november opnieuw verschillende records. De zender scoorde de beste november maand ooit en behaalde een marktaandeel van maar liefst 3.1% in de doelgroep 20 tot en met 49 jaar. Dit is een 8% groei vergeleken met november vorig jaar. Met een marktaandeel van 5,2% in doelgroep 20 tot en met 34 jaar groeide de zender 6% ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar. Daarnaast is de zender nu de 4e  zender van Nederland op de doelgroep mannen 20 tot en met 34 jaar oud en dat is voor RTL 7 en Veronica. Met een kijktijd van bijna 70 minuten is Comedy Central de  tweede zender van Nederland.

 

Maurice Hols, General Manager van Comedy Central: “Het is fantatisch dat we deze stijgende lijn het hele jaar hebben weten door te zetten. Met de succesvolle introductie van onze nieuwe originele Nederlandse serie POPOZ zijn wij er wederom in geslaagd onze fans, mannen 20 tot 34 jaar oud, te bereiken en uit te breiden. Alle complimenten voor mijn hele team dat hiervoor verantwoordelijk is”.

 

Deze maand viert Comedy Central 12 Days of Christmas met de favoriete kerstdrol; Mr. Hankey, the Christmas Poo. De laatste 12 dagen voor Kerst zal er elke dag een bijzondere aflevering van South Park uitgezonden worden rondom het kerstthema.

 

12 Days of Christmas is vanaf 16 tot en met 27 december te zien om 19:25 bij Comedy Central.

 

www.comedycentral.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie