Cooper & Cross gaat verder met NR6
03-06-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4269 | Tags:

NR6 neemt een meerderheidsbelang in Cooper & Cross. Beide bureaus werken inmiddels samen vanaf de locatie van NR6 in Amsterdam. De directie wordt gevormd door Paul Arts, oprichter en managing director van NR6.

 

NR6 heeft zich in 14 jaar ontwikkeld tot digitale communicatiespecialist. Cooper & Cross activeert al 11 jaar merken met een breed palet aan media en middelen. Samen bundelen ze 25 jaar ervaring in merkactivatie tot een propositie die zich op een breed speelveld bewezen heeft: van contactstrategieën tot het ontwikkelen van merkactivatiecampagnes waarin zowel online als offline middelen kunnen worden ingezet.

 

Paul Arts: “NR6 werkt al enige tijd aan de ambitie om merkactivatie toe te voegen aan haar voornamelijk digitale portfolio. Met de acquisitie van Cooper & Cross geven we die ontwikkeling een enorme impuls. De bundeling van onze kennis en kunde maakt ons compleet en efficiënter.”  Edwin Westerbeek, oprichter en art director bij Cooper & Cross: "Ons werk bestaat in steeds grotere mate uit digitale communicatie. De eerste gezamenlijke projecten hebben bewezen dat we elkaar in de dagelijksepraktijk aanvullen en vooral versterken.”

 

Beide bedrijven zullen onder eigen naam blijven opereren. Tot de gezamenlijke klanten behoren Grand’Italia, Tassimo, Philadelphia, Velours Noir, Stimorol, Cargill, Lassie en Yarden. 

 

www.nr6.nl

www.cooperandcross.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie