Coopr werkt voor Harman International
03-10-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4425 | Tags:

Harman International legt alle Benelux PR-activiteiten voor de consumentenmerken Harman Kardon, AKG en JBL bij PR-bureau Coopr neer. Naast de PR-werkzaamheden zal het bureau de organisatie helpen met het uitrollen van een contentstrategie.

 

“Voor onze consumentenmerken zochten we naar een PR bureau dat onze productinnovatie weet te vertalen naar creatieve communicatie en dat nieuwe wegen kent om onze verhalen bij de juiste doelgroepen te brengen, licht Annemiek Heuvelmans-Driessen, PR Manager EMEA bij Harman Lifestyle Division de keuze voor Coopr toe. “Het is een vooruitstrevende partner die goed past bij onze visie en ambitie.”

 

Jody Koehler, directeur van Coopr: “Harman International is een gerenommeerd bedrijf dat bekend staat om haar kwalitatief hoogstaande audio en infotainment producten, waar onder ander mooie merken als Harman Kardon, AKG en JBL onder vallen. Dit is een hele mooie aanvulling op ons portfolio. Wij zijn dan ook trots dat ze voor ons hebben gekozen.”

 

Over Coopr
Coopr is een vooruitstrevend PR  bureau en specialiseert zich in het integreren van traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Sinds de oprichting in september 2009 heeft het bureau een leidende positie in de Nederlandse PR wereld ingenomen. En ook op internationaal niveau telt Coopr mee. In 2011 werd Coopr genomineerd voor een European Excellence Award in de categorie Best New Agency of the Year. Een erkenning voor hoe het bureau beweegt en bijdraagt aan de internationale PR wereld.

 

www.coopr.nl   

www.harman.com 

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie