Coopr werkt voor Sparta
20-04-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4207 | Tags:

Sparta, fietsenfabrikant en marktleider in elektrische fietsen, legt alle PR-activiteiten bij Coopr neer. Het PR-bureau zal Sparta ondersteunen bij het uitrollen van PR en communicatie activiteiten in Nederland. Coopr zal met name ondersteuning bieden bij de communicatie rondom de elektrische fiets.

 

Elektrisch fietsen is slim en eigentijds. Om dat duidelijk te maken zochten we een PR-bureau met de juiste ervaring en expertise. En een no-nonsens mentaliteit en creativiteit die past bij Sparta. Voor dit nieuwe fietssegment is Coopr de juiste keus” aldus Marco Kalden Marketing Manager bij Sparta.

 

Jos Govaart, directeur van Coopr: “Sparta is een sterk Nederlands merk met een mooie historie in het steeds sneller maken van fietsen. Dit is een hele mooie aanvulling op ons portfolio. Met veel plezier gaan we daarom ook aan de slag voor ze!

 

Over Sparta

Sparta is een innovatieve fietsfabrikant die in 1998 als eerste Nederlandse fietsmerk met een elektrische fiets op de markt kwam. Met deze jarenlange ervaring kan het bedrijf continu elektrische fietsen op de markt brengen die voldoen aan de hoogste eisen en wensen van haar gebruikers. Niet voor niets ontving Sparta 7 e-bike nominaties en 4 prijzen in de afgelopen 12 jaar, waaronder E-Bike van het jaar 2014.

 

Over Coopr

Coopr is een vooruitstrevend PR bureau en specialiseert zich in het integreren van  traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Sinds de oprichting in september 2009 heeft het bureau een leidende positie in de Nederlandse PR wereld ingenomen en werkt het voor o.a.  MTV, LinkedIN, Groupon, Coolblue, HARMAN, Nederlandse Energie Maatschappij en Sunny Cars. Ook op internationaal niveau telt Coopr mee. In 2011 werd Coopr genomineerd voor een European Excellence Award in de categorie 'Best New Agency of the Year'. Een erkenning voor hoe het bureau beweegt en bijdraagt aan de internationale PR wereld.

 

www.sparta.nl 

www.coopr.nl

 

 

Banner