COZ Marketing werkt voor Reed Business Media
20-08-2013 12:43:02 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5926 | Tags:

COZ Marketing is na een pitch tussen vier vooraanstaande bureaus uitgekozen om voor Reed Business Media zowel een awareness- als een conversiecampagne te ontwikkelen. De campagnes worden ingezet rondom Elsevier Nextens, fiscale cloud-programma’s van ElsevierFiscaal waarmee belastingadviseurs aangiftes kunnen doen. Begin september wordt de awareness campagne gelanceerd. In navolging hiervan gaat naar verwachting medio september de conversiecampagne van start. Het doel van beide campagnes is enerzijds het nieuwe product van Reed Business Media onder de aandacht brengen en anderzijds de conversie van bestaande klanten naar de nieuwe cloud services.

 

COZ Marketing is het bureau achter onder andere de ‘Heineken/The Candidate’-film, die onlangs met vijf Cannes Lions en een Clio Award is bekroond. Ook de Zeeman-campagne tijdens de Amsterdam Fashion Week komt uit de koker van het bureau. COZ Marketing is gespecialiseerd in online activatie en creatieve campagnes die zowel verrassend als ‘disruptive’ zijn. Hiermee zorgen ze voor een positieve merkbeleving en een enorme buzz voor hun klanten; zo bereikte The Candidate ruim 5 miljoen views via youtube.

 

Reed Business Media is onderdeel van een van ’s werelds grootste mediaconcerns Reed Elsevier en geeft merken uit als Elsevier, Misset Horeca, Boerderij, P&Oactueel en Zorgvisie. Met 42 verschillende merken, zowel online als offline, opereert het bedrijf in marktleidende posities in tal van business-to-business sectoren.

 

www.cozmarketing.com

www.reedbusiness.nl
 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie