CX Company start samenwerking met Randstad
21-01-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3747 | Tags:

CX Company is de nieuwe naam voor de holding boven WebCare Company, SelfService Company en eHealth Company. De CX Company (CX staat voor Customer Experience) helpt organisaties om het beste resultaat te halen uit hun online klantcontact en biedt advies en uitvoering bij selfservice, social media en live engagement. CX Company heeft de ambitie om wereldwijd de toonaangevende speler te zijn op gebied van online klantbeleving. Mede door de samenwerking met Randstad realiseert CX Company verdere internationale groei.

 

CX Company is een samenwerking gestart met Randstad in het nieuw op te zetten bedrijfsonderdeel Randstad Customer Intelligence (RCI). Vanuit RCI wordt een eigen meertalig Social Media Command Center in gebruik genomen waar goed getrainde medewerkers vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week vragen, opmerkingen en problemen van klanten afhandelen, via elk kanaal. Vanuit  CX Company vervult oprichter Jaap van Gent  de rol van directeur operations van RCI.

 

Actief in meer dan vijftien landen, ondersteunt de CX Company grote internationale opdrachtgevers als BT, Deutsche Telekom, Unity Media, Wehkamp, Volkswagen, Toys R Us, Staples, Achmea, ING, Philips en Booking.com op elk facet van de online klantreis.

 

Via selfservice, social media en live contact worden vragen beantwoord, problemen opgelost en transacties voltooid. Door het inzetten van geavanceerde (deels in eigen huis ontwikkelde) technologie en klantvriendelijke dienstverlening besparen organisaties kosten, stijgt de klanttevredenheid, nemen online verkopen toe en worden waardevolle klantinzichten verkregen. Consumenten ontvangen relevante en op maat gesneden informatie via elk gewenst online kanaal.

 

De medewerkers die in opdracht van onze klanten het live contact verzorgen zijn geselecteerd en opgeleid om het verschil te maken in hoogwaardig klantcontact: ze zijn in staat om service en verkoop te combineren, kunnen verschillende communicatiekanalen aan en nemen zelfstandig beslissingen. Met de producten en diensten van de CX Company zijn organisaties geheel ingericht op de dienstverlening van deze tijd.

 

De bedrijven die samen de CX Company vormen, hebben over 2013 een omzet gerealiseerd van 5,5 miljoen euro en zijn winstgevend. Voor 2014 wordt op een verdubbeling van de omzet gerekend. Er zijn bij de CX Company ruim 125 mensen in dienst, verspreid over kantoren in Nederland, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk en de Verenigde Staten.

 

www.webcarecompany.com

www.selfservicecompany.com

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie