Daisycon vergroot marktaandeel België door overname i-affiliate
25-06-2014 13:53:10 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3291 | Tags:

Daisycon neemt per 25 juni 2014 het Belgische affiliatenetwerk i-affiliate over van Adforce. Met deze overname geeft Daisycon verdere invulling aan haar groeiambities en vergroot het haar marktaandeel in de Belgische markt.

 

Daisycon voorziet een sterke groei van de Belgische e-commerce en anticipeert hierop door de bestaande positie verder te verstevigen. De activiteiten van het netwerk i-affiliate, in 2006 door Bruno Delepierre opgericht, worden geïntegreerd in Daisycon België.

 

Voor de adverteerders en publishers van i-affiliate komt het door Daisycon in eigen beheer ontwikkelde systeem met innovatieve features en state of the art matchingtechnologie beschikbaar. Net als Daisycon is i-affiliate actief door heel Europa. Relaties van zowel Daisycon als i-affiliate profiteren van het groter wordende bereik; voor adverteerders komen er meer publishers beschikbaar en voor deze publishers zijn er meer topcampagnes om te promoten.

 

Marko Dobroschelski, CEO van Daisycon en Bruno Delepierre, oprichter van i-affiliate zijn tevreden over de soepele samenwerking en blikken vooruit op het bieden van kansen aan hun relaties.

 

Marko Dobroschelski:

"Met deze overname versterkt Daisycon haar strategische positie. De Belgische markt biedt veel potentieel. Niet alleen onze Belgische, maar ook onze internationale adverteerders en publishers onderkennen dat. De synergie die ontstaat door Daisycon Belgie op deze manier te versterken, stelt hen in staat om hiervan de vruchten te plukken."

 

Bruno Delepierre:

"Dankzij het omvangrijke netwerk en het betrouwbare systeem van Daisycon komen er simpelweg méér mogelijkheden voor de relaties van i-affiliate. Zo kunnen zij nog beter profiteren van de kansen die de groei van e-commerce in het algemeen en performance based marketing in het bijzonder biedt."

 

Daisycon richt zich op het continu bieden van meer mogelijkheden en innovatieve features aan haar publishers en adverteerders. Door slimme, data driven oplossingen evolueert performance based marketing bij Daisycon, waardoor het steeds beter mogelijk is om via de meest relevante publishers zowel grote doelgroepen als niches op het juiste moment te bereiken en te laten converteren.

 

Over Daisycon

Daisycon speelt al sinds 2000 een toonaangevende rol op het gebied van performance based online marketing. Haar specialisatie kenmerkt zich door de afrekening op basis van het resultaat. Dit doet zij door het nauwkeurig meten van kliks, leads, sales of een combinatie hiervan. Het bedrijf uit Almere zorgt met haar affiliatenetwerk met internationale publishers voor een miljoenenpubliek voor de 1.600 lopende adverteerderscampagnes. Dit maakt Daisycon een zeer significante speler in België, Duitsland, Frankrijk en Nederland.

 

 

www.daisycon.com

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie