DDB & Tribal Amsterdam ontwikkelt campagne De 24 uur van de reclame
08-10-2013 12:40:21 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5567 | Tags:

 

BVA bond van adverteerders en VEA vereniging van communicatieadviesbureaus organiseren elk jaar the leading event in the creative marketing industry in Nederland: de 24 uur van de reclame. Het thema van het komende event, dat op 7 november plaats gaat vinden in de Beurs van Berlage, is ; The Next Level. Hoofdvraag: hoe gaan we creativiteit op een effectieve manier verbinden met de voortrazende ontwikkelingen in de technologie?

 

Stay Hungry
Het thema The Next Level leidde tot vraag: hoe bereik je dat volgende niveau nu eigenlijk? Geïnspireerd door de bekende quote van Steve Jobs, vertaalde DDB & Tribal Amsterdam de thematiek van The Next Level door naar Stay Hungry.
Creatief Ramin Bahari: ‘We spelen met de letterlijke betekenis van Stay Hungry door cupcakes symbool te laten staan voor de skills die je kunt bemachtigen tijdens de 24 uur van de reclame. Daarnaast koppelen we een unieke taart aan ieder programmaonderdeel, waarmee we Stay Hungry symboliseren’.

 

DDB ontwikkelde de strategie en het concept van de campagne bestaande uit print, posters, pre-roll, outdoor, doorvertaling naar site en banners.

 

De 24 uur van de Reclame – The Next Level
Er is dit jaar dus gekozen om de 24 uur van de reclame te positioneren als hét evenement dat je klaarstoomt voor The Next Level. En met de skills positionering is een lijn gezet die het evenement in de komende jaren verder zal versterken als inspirerend, maar óók als functioneel en educatief evenement binnen de reclame en marketing communicatiebranche.

 

Ook de stap naar The Next Level maken? Bestel dan nu kaarten voor de 24 uur van de reclame op

www.24reclame.nl!

 

CREDITS
Campagne
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Fotograaf: Ernst Yperlaan
Productie cupcakes/taarten: Queen of Tarts
Robert Grafisch Bureau, drukkerij posters
Online film
Regisseur: Bill Tanaka
Post-productie en sound: The Ambassadors
Licht: Lux en Co
Styling online film: Nicolien de Jong
Kostuum: Hackett London
DOP/camera: Arno Kwint
Acteur: Sebastiaan van Kuijk

 

www.24reclame.nl!

www.bva.nl

www.vea.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie