De Business Opportunity School en TIFBI gaan samenwerken
27-01-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4708 | Tags:

De samenwerking tussen de Business Opportunity School (BOS) en The Institute For Business Impact (TIFBI) is een feit. Vanaf 1 januari worden alle gezamenlijke activiteiten onder de naam de Business Opportunity School voortgezet. Door deze combinatie ontstaat er een sterk internationaal georiënteerde organisatie met zeer uitgebreide kennis op het gebied van coaching, consulting en training.

 

Propositie

Vanuit haar kantoor in Ermelo ondersteunt de BOS al vele jaren customer facing-teams en c-level managers in binnen- en buitenland. Met het integreren van de programma's van TIFBI, is de nieuwe combinatie in staat haar dienstverlening naar een hoger niveau te brengen. "De samenwerking met TIFBI is een logische keuze voor ons", aldus Nanno de Boer, algemeen directeur van de BOS. "Zo behoort channel development tot onze core business. Wij bouwen de academies voor channel organisaties als Vodafone en Ricoh en met de bewezen programma's van TIFBI kunnen wij onze (internationale) groeiambitie verder realiseren. Denk daarbij aan programma's op het gebied van interventies in het onbewuste, key-accountmanagement, opportunity management en direct-sales. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de laatste inzichten en technieken op het gebied van communicatie."

 

Visie

"Na een periode van nauwe samenwerking is ons duidelijk geworden dat de twee bedrijven met een gelijke visie naar de markt kijken," aldus Martijn Schaap (TIFBI), die als partner de functie van commercieel directeur gaat bekleden. "Onze programma's kenmerken zich door een pragmatische aanpak. Wij optimaliseren, verbeteren en ontwikkelen de commerciële processen van onze opdrachtgevers, waarbij de klant van onze klant centraal staat. Alleen zo kun je succesvol zijn." De BOS realiseert dat niet alleen op het niveau van vaardigheden, gedrag en attitude, maar juist door deze te vervlechten met de niveaus van overtuiging en identiteit van de individuele medeweker.

 

Nieuwe website

Gezien de recente ontwikkelingen heeft de website van de BOS een nieuw gezicht gekregen. "Om onze klanten nog beter van dienst te zijn, hebben wij de vormgeving gemoderniseerd en is de functionaliteit sterk verbeterd, " aldus Nanno de Boer. "De nieuwe site voldoet aan de wensen en eisen van de moderne ondernemer. Die zoekt snel informatie, wil graag goed geholpen worden. Wij vinden het bovendien belangrijk om onze klanten pro-actief te informeren over relevant zaken die hen helpen bij hun dagelijks ondernemerschap. De nieuwe blogfunctie is bij uitstek daarvoor een geschikte plaats."

 

De BOS is opgericht in 2004 en heeft meer dan 20 jaar ervaring in commerciële organisatieontwikkeling in de ICT-branche. Dit doet de BOS door middel van training, opleiding, werving & selectie, coaching en consulting. Vanuit Nederland werkt de BOS met trainers, coaches, consultants en interim managers.

 

TIFBI is opgericht in 2009 en is buiten Nederland actief in de Zuid-Afrika en de VS. Het bedrijf mag vele Top500 bedrijven tot onze klantenkring rekenen. TIFBI heeft relevante kennis van complexe bedrijfsprocessen en middels bewezen programma's, een actieve werkwijze en een transparante dienstverlening weet het bedrijf al jarenlang tevreden klanten aan zich te binden. 

 

www.bos-com.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie