De Persgroep Nederland versterkt commerciële aansturing
11-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4210 | Tags:

 

 

De Persgroep Nederland brengt de commerciële aansturing van de vier nieuwsmerken – AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool - onder één verantwoordelijkheid. Met het dichter bij elkaar brengen van de consumentenmarkt en de advertentiemarkt is de Persgroep ervan overtuigd slagvaardiger te kunnen acteren in een snel veranderend en competitief medialandschap. 

 

Erik Roddenhof zal als commercieel directeur verantwoordelijk zijn voor marketing en advertising. Christel van den Hazel wordt benoemd tot directeur Advertising en zal de sales en backoffice van de Persgroep Advertising aansturen alsmede de unit Losse Verkoop.

 

Olav Bongarts heeft gekozen voor een vertrek om ruimte te maken voor de inrichting van de nieuwe organisatie. Frits Campagne, CEO de Persgroep Nederland, spreekt namens de directie zijn grote waardering uit voor de bijdrage die Olav de afgelopen jaren in verschillende functies voor de Persgroep heeft geleverd.

 

De directie van de Persgroep Nederland wordt vanaf nu gevormd door Frits Campagne (CEO), Erik Roddenhof (Commercieel Directeur), Christel van den Hazel (Directeur Advertising), Luc Verbist (Directeur ICT & FM), Josko Rockx (Directeur F&A) en Jannet Visser (Directeur P&O).

 

Over de Persgroep Nederland

De Persgroep Nederland is een toonaangevende en ambitieuze uitgever op het gebied van nieuws, opinie, cultuur, inspiratie, werk en ontspanning, met passie voor media. En bovenal passie voor onze lezers en website bezoekers. De nieuwsmerken – AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool – bereiken gezamenlijk zo’n 6,3 miljoen Nederlanders.

 

www.persgroep.nl  

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie