Campagne De PersoneelZaak werft ICT’ers voor de Rijksoverheid
30-06-2014 13:10:24 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5668 | Tags:

 

De PersoneelZaak, onderdeel van BVH Identity Driven Advertising, heeft de nieuwe wervingscampagne van de Rijksoverheid Het Nederland van nu zoekt nu ICT’ers gemaakt. De campagne past in de bredere campagne Werken voor Nederland die eveneens van de hand van de PersoneelZaak/BVH is. De campagne is met online banners en een radiocommercial van start gegaan.

 

Het eerste deel van de campagne is er met name op gericht om de zichtbaarheid van de Rijksoverheid als ICT werkgever te vergroten. Er is gekozen om te werken met een aantal ICT thema’s zoals security, privacy en de cloud. In het najaar volgen meer thema’s en zal ook het werven met specifieke vacature’s toegevoegd worden.

 

De website www.werkenvoornederland.nl/ict maakt ook onderdeel uit van de campagne.

 

Credits

Creatie: Oscar Busman en Dimitri Korpershoek i.s.m. Peter van Zijp en Maarten Bakker

Strategie: Jeroen Kaal

Account: Simone Otte-Klandermans

Campagnemanagement ECO&P: Anne Marie Voskuil en Marloes Droog

Online concept: Rhinofly i.s.m. de PersoneelZaak/BVH

Mediastrategie: Zigt, Matthea van Veen

 

 

www.werkenvoornederland.nl/ict

www.bvh.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie