Diana Janssen benoemd tot voorzitter van FEDMA
04-07-2014 07:52:29 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4371 | Tags:

 

Per 1 juli 2014 is Diana Janssen, directeur van branchevereniging DDMA, benoemd tot voorzitter van de Federation for European Direct and Interactive Marketing (FEDMA). Bij de FEDMA zijn de Europese marketingverenigingen aangesloten, evenals grote bedrijven die zich richten op datagedreven marketing in Europa.              

 

De benoeming van Diana Janssen komt op een belangrijk moment. In Brussel wordt gewerkt aan de nieuwe Europese privacyregels. Deze zullen ook grote invloed hebben op marketing in Nederland, omdat ze 1-op-1 van toepassing worden verklaard. Diana Janssen: “Aan het roer te staan van onze Europese koepel op een zo cruciaal moment is natuurlijk bijzonder eervol. FEDMA is een sterk merk in Europa en een organisatie met veel potentieel. Samen met het nieuwe bestuur ga ik werken aan een optimale vertegenwoordiging van onze sector in Brussel.”

 

Diana Janssen voert het voorzitterschap met Sachiko Scheuing, European Privacy Officer bij Acxiom. “Ik ben enthousiast als team te opereren met Sachiko. Ze heeft een groot netwerk op het gebied van data en privacy in Europa. Samen kunnen we de slagkracht van FEDMA vergroten.”

 

Het bestuur van DDMA is verheugd met de benoeming. Voorzitter Henry Meijdam: “Diana heeft inhoudelijke kennis en is contactueel sterk. Deze combinatie maakt dat zij de goede vertegenwoordiger is van de sector in Europa.”

 

De FEDMA is de Europese branchevereniging voor de datagedreven marketingbranche. Een vereniging die zich tot doel stelt de belangen te behartigen en de informatie over datagedreven marketing in Europa te vergroten. 

 

www.fedma.org

www.ddma.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie