digitalAudience benoemt Jonathan Petrino als strategisch adviseur
14-06-2019 11:12:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3459 | Tags:

digitalAudience kondigt aan dat de marketing technology expert Jonathan Petrino is toegetreden tot het bedrijf als strategisch adviseur. Zijn benoeming komt op hetzelfde moment dat digitalAudience internationaal uitbreidt en nieuwe producten en diensten lanceert.

Jonathan Petrino brengt 14 jaar online marketing en e-Commerce ervaring mee. Tot voor kort werkte hij bij Signal een bedrijf dat gespecialiseerd is in Identity Management. Hij heeft daar diverse internationale leidinggevende functies bekleed. Hij was bij Signal maar ook bij Oracle verantwoordelijk voor onder meer de Strategic Sales en Customer Succes Management. Petrino heeft daarnaast ook gewerkt voor Expedia, Thomson Reuters, Responsys, en is momenteel Vice-President bij het voice data bedrijf DialogTech.

Jonathan Petrino: "Dit is een spannende en enerverende tijd om bij digitalAudience aan te sluiten, omdat zij internationaal uitbreiden om zo nog meer marketeers te helpen bij het slimmer gebruiken van hun eigen data. Het ecosysteem voor data en advertenties verandert ontzettend snel, vooral in Europa. digitalAudience pioniert in deze markt en zorgt met haar producten en diensten ervoor dat merken een sterkere relatie kunnen opbouwen met hun consument/afnemer."

Ruben Niet, oprichter en CEO van digitalAudience: "De brede ervaring van Jonathan in data onboarding, identificatie en marketing technologie zal ons helpen de groei te versnellen en onze klanten beter te ondersteunen in deze periode waarbij de organisatie internationaal en nationaal doorgroeit."

digitalAudience groeit, onlangs is Bastiaan Spaans toegetreden tot het bedrijf en benoemd tot Chief Commercial Officier.

www.digitalaudience.io

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie