Digitale marketing kennis: Beeckestijn Business School en webpower slaan handen ineen
19-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5540 | Tags:

 

 

Beeckestijn Business School en webpower gaan samenwerken om hun gemeenschappelijke kennis te delen op het gebied van email marketing automation en customer engagement. Jacco Bouw, CEO van webpower en Hans Molenaar, directeur van Beeckestijn Business School ondertekenden onlangs het partnership.

 

Laura Nuhaan is CMO bij webpower en als docent betrokken bij Beeckestijn. Nuhaan werkte tien jaar lang in Silicon Valley en zag vanaf daar dat Beeckestijn vooruitstrevend is op het gebied van sales en marketing. Beeckestijn biedt een kennisplatform voor digitale marketing aan in Nederland met gerenommeerde opleidingen en gastcolleges. Webpower biedt daarop aansluitend de technologie middels innovatieve marketing automation tools en de specifieke kennis over digital profiling en email marketing automation.

 

Dat het partnership nu officieel is ondertekend, is dan ook een logische volgende stap voor webpower en Beeckestijn. Nuhaan geeft aan: “Gartner voorspelt dat CMO’s in 2017 meer uitgeven aan technologie dan de CIO’s. Dit betekent dat marketeers zich sterk zullen moeten ontwikkelen met betrekking tot online tools en technologie. Webpower kan daar een goede aanvulling geven.”

 

De samenwerking biedt mooie kansen voor innovatieve marketeers omdat kennis van beide partijen gebundeld wordt in gezamenlijke whitepapers, opleidingen en kennissessies. De eerste sessies staat al gepland voor 28 oktober en gaat in op campagne management.

 

Hans Molenaar over de samenwerking: “Het internationale ondernemerschap, tezamen met de ervaring, kennis en tools die webpower biedt, vormt een waardevol ondersteuningspakket voor onze studenten en alumni. Ik ben ervan overtuigd dat deze samenwerking alle betrokken partijen een boost in kennis, kunde en resultaat biedt.”

 

Jacco Bouw sluit af met : “Kennis delen staat centraal binnen webpower. Wij willen graag onze ervaringen zowel in Nederland als internationaal delen met andere marketeers en deze helpen om het maximale uit hun digitale marketing communicatie te halen. Ik ben dan ook erg enthousiast over deze samenwerking.”

 

Over Beeckestijn
Beeckestijn Business School is het opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie en sales en klantgericht ondernemen. Strategie, theorie en praktijkkennis worden gecombineerd gedurende korte en praktische opleidingen. Het doel van Beeckestijn is om management- en beroepsopleidingen te ontwikkelen en aanbieden, waarbij de opgedane kennis direct in de praktijk kan worden ingezet.

 

Over webpower
Webpower is een internationale speler in smart email marketing en marketing automation oplossingen. Dit betekent:

• beter inzicht in (online) klantgedrag en klantprofiel

• hogere engagement door persoonlijke en relevante communicatie

• grotere besparing in tijd en kosten door automatisering

• consistente klantervaring door een geïntegreerde cross-channel aanpak

• hogere conversie uit online marketing communicatie

 

www.webpower.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie