DigitasLBi ontwikkelt branded shopping experience voor O'Neill
04-03-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3919 | Tags:

 

Vandaag lanceert lifestyle merk O’Neill haar nieuwe wereldwijde online platform. De transformatie van de belangrijkste digitale contactpunten van O’Neill, benadrukt de verjonging van het merk. De nieuwe branded shopping experience is ontwikkeld door  DigitasLBi en is, na een intensief pitch proces, de eerste grote lancering van het bureau voor het merk. Het platform bevordert en verbetert niet alleen de betrokkenheid van het merk bij haar doelgroep maar is ook beter in staat om meer traffic en sales te genereren.

 

Het platform koppelt O’Neill’s content over Snow, Surf en Kite aan social media en werkt op de smartphone, tablet en desktop. Dirk van den Bosch, Managing Director, DigitasLBi: “De website geeft mensen de mogelijkheid om geïnspireerd te raken en worden zo meer betrokken bij het merk. Tegelijkertijd begeef je je in een perfect georganiseerde winkelomgeving. De online omgeving demonstreert niet alleen dat O’Neill over performance en functionele producten gaat, maar ook een lifestyle uitdraagt. Het nieuwe platform deelt het verhaal van de vooruitstrevende jongeren; een belangrijke doelgroep voor het merk; het weerspiegelt hun levensfilosofie.”

 

Roger Nefkens, Global Coördinator O’Neill, zegt: “De nieuwe website is echt een game changer en laat zien hoe een merk als O’Neill, met een rijke historie, het belangrijk vindt om verbonden te blijven met de jonge, vooruitstrevende consument. Voor ons is digital een van de belangrijkste platformen en de noemenswaardige expertise op dit gebied van DigitasLBi maakt hun een ideale partner om mee samen te werken.”

 

O’Neill zal de komende tijd werken aan een nieuw content programma en evenementen om zo opnieuw haar positie als meest authentiek en onderscheidend merk in de wereld van Snow & Surf te bevestigen.

 

www.oneill.com/nl-NL

 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam

 

  Cross Media Awards 2014 - Stuur jouw cases in!