e-Spirit opent winkel van de toekomst tijdens DMEXCO
11-09-2017 07:00:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2396 | Tags:

e-Spirit opent tijdens de DMEXCO de winkel van de toekomst. De winkel laat zien met welke technieken retailers een brug kunnen slaan tussen de digitale en fysieke wereld. De Beurs vindt dit jaar plaats tussen 13 en 14 september in Keulen.

De winkelervaring is de laatste jaren sterk veranderd door de komst van nieuwe technologie en verkoopkanalen. De winkel van de toekomst zitvol touchscreens, sensoren en digitale billboards.

Doel van al die technologie is het bereiken van de best mogelijke winkelervaring. Door consumenten te ondersteunen met gepersonaliseerde, relevante aanbiedingen en informatie worden ze optimaal voorzien in hun informatiebehoefte.

Winkelpersoneel kan hierdoor effectiever opereren. Het bedrijf verwacht dat binnen twee jaar iedere brick store zo'n gepersonaliseerde, omnichannel winkelervaring heeft. 

Matthias Meijer, country manager Benelux bij e-Spirit: ‘Content die nu veelal door retailers gemaakt gecreëerd, wordt ofwel ingezet voor de eigen webwinkel en website of voor de fysieke winkel in de winkelstraat.

Consumenten checken echter meerdere apparaten en kanalen voordat ze besluiten om een product te kopen. Een nieuwe aanpak is nodig om content effectief te gebruiken in de online én offline wereld, zodat klanten een consistente winkelervaring hebben en zo goed mogelijk worden bediend.’

www.e-spirit.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie