Emerce eDay 2013: Ji Lee, het nieuwe creatieve gezicht van Facebook
03-10-2013 18:56:16 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4832 | Tags:

Newsfeeder voor merkreclame? Van zijn hand. De Facebook Time Line Cards? Van zijn hand. Google Chrome-campagne? Ook van zijn hand. Ji Lee verruilde dit voorjaar de searchgigant om Facebooks eerste creative director te worden. Volgende week is hij op Emerce eDay.

 

De Zuid-Koreaan staat volgende week donderdag in Amsterdam op het eDaypodium om zijn inzichten te delen over hoe design en creativiteit in een sociale omgeving het best en effectiefst tot hun recht komen. Dat doet hij vanuit een internationale achtergrond met jaren praktische ervaring, privé en voor zijn werkgevers.

 

Newsfeeder bijvoorbeeld is voor creatievelingen een hangplek om inspiratie op te doen voor brandingcampagnes. Lee richtte die plek in zodat gelijkgestemde en hoog aangeschreven designers elkaar vooruit kunnen helpen.

 

Creativiteit met en de impact van beeld staat ook centraal in zijn privéprojecten. “Creativiteit heeft niets met kunstzinnigheid te maken, maar staat voor het op een andere manier naar de zaken kijken.”

 

Voor Facebook en Google werkte Lee voor onder meer Droga5 in New York en Saatchi & Saatchi en deed freelance werk voor Wieden + Kennedy, Euro RSCB, Publicis en BBDO.

 

www.emerceeday.nl

 

 

 

Leden van het Nederlands MediaNetwerk gaan naar Emerce eDay met korting

 

Leden van het Nederlands MediaNetwerk gaan naar Emerce eDay met korting. Dat is dus weer mooi meegenomen. Gebruik bij jouw inschrijving de code EDAY50MENE voor 50 euro korting.

 

Klik hier om je aan te melden

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie