Eerste TV-commercial voor nieuw pilsmerk Kornuit
30-10-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5623 | Tags:

 

 

Vanaf vandaag, 28 oktober, is de eerste commercial van Kornuit, het nieuwe pilsmerk van Grolsch, te bekijken op televisie. De commercial vertelt het verhaal van de jongste generatie brouwers van Grolsch die, geïnspireerd door 400 jaar brouwerstraditie, op geheel eigen wijze het nieuwe pils Kornuit hebben gebrouwen. Het resultaat: een verrassend fris pils met een zachte afdronk.

 

Kornuit. Verrassend Fris Pils.

Geïnspireerd door 400 jaar traditie is de jongste generatie brouwers van Grolsch altijd op zoek naar iets nieuws. Progressief vakmanschap, vakmanschap anno nu, is dan ook waar de commercial over gaat. Gebrouwen door een jonge generatie, voor een jonge generatie. Kornuit is namelijk een pils voor de energieke en stoere twintigplusser die graag op stap gaat met vrienden, nieuwe dingen wil ontdekken en tegelijkertijd kwaliteit en vakmanschap erg waardeert. De nieuwe TV-commercial geeft de emotie en waarden van Kornuit goed weer. De echte, eigen persoonlijkheid van Kornuit wordt neergezet, terwijl het voortbouwt op het vakmanschap en de authenticiteit van Grolsch.

 

Kornuiten

De commercial begint met de bekende Vakmanschap is Meesterschap tune van Grolsch. Dit in combinatie met subtiele beeldfragmenten herinneren de kijker aan de mooie traditie van bier brouwen. Dan worden de beelden meer eigentijds. De muziek gaat over in de song Kickin' My Can, die speciaal voor de Kornuit commercial is geschreven en geproduceerd door muziekbureau LAB-3 in samenwerking met de Nederlandse band Navarone. Net als de jongste generatie brouwers van Grolsch hebben ook zij zich laten inspireren door het mooie en goede uit het verleden, waar ze vervolgens hun eigen draai aan geven. Eén van de hoofdrolspelers in de commercial is Marc Janssen, brouwer en training specialist bij Grolsch. Hij vertolkt de jongste generatie brouwers van Grolsch.

 

 

Beschikbaarheid
De Kornuit commercial is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Alfred en is vanaf maandag 28 oktober te zien op televisie. Kornuit van Grolsch is te koop in supermarkten en slijterijen in zowel sixpack 33cl flesjes als sixpack blik 33 cl. De adviesverkoopprijs is respectievelijk Euro 3,89 en Euro 5,49. Het eerste stadscafé met Kornuit op tap is inmiddels een feit: Edel in Amsterdam

 

www.koninklijkegrolsch.nl 

www.ontdekkornuit.nl

 

Dit persbericht is gedistribueerd door ANP Pers Support

 

                                                                                                 Home

 

www.perssupport.nl/apssite/permalink/78770