Emerce eDay komt eraan! Facebook, Twitter, BuzzFeed, Lucasfilm, L’Oréal en nog veel meer...
16-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6206 | Tags:

 

Emerce eDay, het grootste e-business event van Nederland, komt eraan. Meer dan 2000 bezoekers en 70 (internationale) sprekers verzamelen zich op 10 oktober aanstaande in de Amsterdamse Convention Factory met de grote vraag: What’s next in media, marketing and e-business?

 

Een selectie van de sprekers

- Ji Lee van Facebook laat met succes zien hoe goed creativiteit en 's wereld grootste social medium samen gaan.


- Het Amerikaanse Buzzfeed is een succesnummer als het gaat om sharing van social news en visuele content. Executive Editor Doree Shafrir geeft een blik achter de schermen van dit bijzonder snelgroeiende bedrijf.


- Ivan Askwith, head of Digital Marketing van Lucasfilm, was verantwoordelijk voor de cross-platform initiatieven rondom de promotie van de film Star Wars.


- Josh Grau Head of Brand Strategy Europe van Twitter vertelt hoe hij van Twitter een geldmachine heeft weten te maken, zonder zijn volgers teleur te stellen.


- Jon Matonis van Bitcoin, publiceert op onder andere Forbes als e-money expert. Als lid van de directie van Bitcoin presenteert zijn visie op de toekomst van geld.

 

- Georges-Edouard Dias leidde als global Chief Digital Officer L’Oréal, de transitie van het grootste cosmeticabedrijf ter wereldnaar het digitale tijdperk. Op eDay een bijzondere showcase over hun mobiele strategie in Afrika.


- Aza Raskin zit als VP van Jawbone aan de forefront van de nieuwe wearables (horloges, brillen) en vertelt alles over de nieuwste ontwikkelingen voor deze devices.


- Stacy-Marie Ishmael van Percolate vertelt over de manier waarop de grootste merken in de Verenigde Staten (P&G, Dell, RedBull, Braun, IBM) bezig zijn met content en social media.


De complete line-up en meer informatie is te vinden op www.emerceeday.nl/speakers.

 

 

Leden van het Nederlands MediaNetwerk gaan naar Emerce eDay met korting

 

Leden van het Nederlands MediaNetwerk gaan naar Emerce eDay met korting. Dat is dus weer mooi meegenomen. Gebruik bij jouw inschrijving de code EDAY50MENE voor 50 euro korting.

 

Klik hier om je aan te melden

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie