Erik-Jan Gelink benoemd als CCO bij Sanoma
08-05-2014 10:50:53 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4097 | Tags:

Met ingang van 1 juni treedt Erik-Jan Gelink als Chief Commercial Officer (CCO) toe tot de directie van Sanoma Media Netherlands. Sinds 1 mei neemt hij deze rol al waar.

 

Erik-Jan Gelink (47) heeft ruim 20 jaar ervaring binnen met name de media- en telecomsector. Erik-Jan heeft een achtergrond in zowel  het leiden van commerciële afdelingen (ondere andere bij Telegraaf Media Groep, PcM Uitgevers, UPC, KPN en Digitenne) als ook het leveren van strategisch advies (ondere andere voor Veronica, Dutchview, NPO, MTV Networks, Tiscali).

 

In zijn laatste rol als Director Strategy & Operations bij Deloitte Consulting was Erik-Jan verantwoordelijk voor de B2B sales van adviesdiensten en het begeleiden van de uitvoering hiervan bij media- en telecombedrijven. In deze hoedanigheid heeft hij al een jaar voor Sanoma Media Netherlands gewerkt in het kader van strategische projecten.

 

Erik-Jan: ‘Ik kijk ernaar uit om in mijn rol als CCO samen met het team verder te bouwen aan een Champions League Sales afdeling die op een onderscheidende en succesvolle manier de doelstellingen van onze klanten helpt te realiseren.’

 

Voordat Erik-Jan in de media- en telecomsector belandde, werkte hij in verschillende marketingposities bij Unilever, als business manager bij The Gillette Company in Duitsland en als commercieel directeur van webdesignbureau Agency.com.

 

www.sanoma.nl

 

 

Banner