Ernst Vos Chief Commercial Officer van blowUP media Group
09-08-2013 15:35:09 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4810 | Tags:

Ernst Vos, de huidige Managing Director van blowUP media Benelux, is vanaf heden benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) van blowUP media Group. Deze promotie past binnen de geplande herstructurering van het blowUP media managementteam door moederbedrijf Ströer Media AG. Vos is hiermee de eerste en enige Nederlander die zitting neemt in dit internationale managementteam.   

 

In de nieuwe managementstructuur is Katrin Robertson aangesteld als Chief Executive Officer (CEO) en Nils Nerkamp als Chief Financial Officer (CFO) van blowUP media Group. De oprichters van blowUP media, Heinz Leuters en Werner Döker, blijven betrokken als adviseurs van het nieuwe managementteam.

 

Vos is in 2003 bij blowUP media begonnen als Development Manager. In 2005 verhuisde hij naar het blowUP media kantoor in Londen, waar hij verantwoordelijk was voor media sales. Van daaruit keerde hij in 2006 terug naar Nederland, na zijn benoeming tot Sales Director en startte in 2007 als Managing Director voor blowUP media Benelux. 

 

'Ik kijk uit naar het stimuleren van verdere groei in de gehele blowUP media Group van blowUP the Original, onze core business, evenals impact genereren door middel van diversificatie naar digital. Daarmee ontstaat naast branding ook de mogelijkheid voor brand activation. Wij zijn één van de meest succesvolle aanbieders van groot formaat premium reclame wereldwijd. Ik streef ernaar deze sterke positie en internationale aanwezigheid verder uit te bouwen en kijk er enorm naar uit om samen met Katrin en Nils en het totale blowUP media team deze doelstellingen te behalen.', aldus Ernst Vos. 

 

Over blowUP media

blowUP media, een Ströer Group bedrijf, is gespecialiseerd in grootschalige buitenreclame dat varieert in grootte van 100 tot 17.300 vierkante meter. De reclamevlakken zorgen ervoor dat merken hun doelgroepen bereiken op toplocaties in belangrijke Europese steden. Of het nu gaat om Berlijn, Londen, Amsterdam of Madrid, grootformaat buitenreclame is een effectief middel voor het genereren van impact en heeft een ongeëvenaarde invloed op het stedelijk landschap. BlowUP media beheert ongeveer 300 locaties, waardoor zij het grootste netwerk van blowUPs in Europa heeft. Daarnaast realiseert blowUP een groeiend aantal grootformaat LED schermen, genaamd Super Motions. Het bedrijf heeft vestigingen in 12 Europese steden en is een competente partner voor adverteerders en lokale overheden. 

 

www.blowup-media.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie