Eurocamp en Cherry Picker gaan samenwerken
12-11-2013 15:46:58 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4143 | Tags:

Eurocamp, Europees marktleider in luxe campingvakanties, stelt bureau Cherry Picker per 1 november aan als partner voor de Benelux. Doel van de samenwerking is om de positionering van Eurocamp als specialist op het gebied van luxe kamperen te versterken.

 

Van stacaravan tot safaritent

Het van oorsprong Engelse Eurocamp staat bij een groot publiek al ruim 40 jaar bekend als specialist in voor luxe en comfortabele campingvakanties. In navolging van de bekende bungalowtenten is het aanbod door de jaren heen uitgebreid met luxe stacaravans en diverse glamping-mogelijkheden. Eurocamp selecteert alleen campings die aan hoge kwaliteitseisen voldoen. Dit kunnen grote campings zijn die geschikt zijn voor tieners, peutervriendelijke campings of rustige campings midden in de natuur. Kampeerliefhebbers kunnen op ruim 160 plaatsen in Europa terecht voor een comfortabel verblijf in een luxe stacaravan, mountainlodge, waterlodge, bungalowtent, safaritent of boomhut.

 

Frisse blik

Eurocamp is een gevestigde naam op het gebied van kamperen met een betrouwbaar en servicegericht imago. Om in te spelen op trends en veranderende consumentenbehoeften is Eurocamp continu bezig met vernieuwing op zowel product- als marketingniveau. Niels Jansen, Commercial Director Eurocamp: “Naast een upgrade van ons huidige aanbod en de introductie van onafhankelijke online reviews, ligt onze focus op een frisse blik op  PR- en marketinggebied. De aanstelling van bureau Cherry Picker als onze partner sluit daar goed bij aan”.

 

www.eurocamp.nl

www.cherrypicker.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie