[Exterion Media Case] NS spread campagne van Freelance.nl
16-03-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 7243 | Tags:

 

Onlangs introduceerde Freelance.nl een NS spread campagne. Door de samenwerking tussen de Nederlandse Spoorwegen en Exterion Media waren zij zichtbaar op meer dan 300 NS-stations en dat leverde deze resultaten op:

 

  • Het aantal bezoekers van de website freelance.nl verdubbelde in de campagneweek
  • Na de campagne was er nog steeds een verhoging in het websiteverkeer te zien
  • Opdrachtgevers boden meer opdrachten aan
  • Het aantal bezoekers door freelancers naar de website verdubbelde, wat leidde tot meer abonnementen op de site.

 

Jan Posma, Directeur Marketing van freelance.nl: "In combinatie met direct mail en radio commercials heeft de NS spread campagne bij Exterion Media voor freelance.nl de start van 2014 letterlijk extra kleur gegeven. Door zichtbaarheid op meer dan 300 NS-stations in Nederland, hebben wij de Nederlandse freelancer en ZZP’er goed kunnen bereiken. Blijkbaar maken zij veel gebruik van de trein. Het aantal bezoekers op onze website verdubbelde vanaf de week waarin de NS spread campagne liep. Ook in de weken na de campagne was er nog steeds een verhoging in het websiteverkeer te zien. Opdrachtgevers boden meer opdrachten aan dan in dezelfde week vorig jaar en in de weken voorafgaand aan de campagne. Aan de freelancers kant verdubbelde het aantal bezoekers naar de website door freelancers die professioneel geïnteresseerd waren. Dit bleek vooral uit een stijging in het aantal professionele abonnementen op de website."

 

www.freelance.nl

www.exterionmedia.nl