Extrema Outdoor: Interactieve Box van Exterion Media maakt programma XO14 bekend
31-03-2014 13:15:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4005 | Tags:

Op 28 maart, vond er een unieke actie van Extrema Outdoor midden in het centrum van Eindhoven plaats. Via de Interactieve Box van Exterion Media werd het programma XO14 bekendgemaakt en waren er kaarten te winnen voor het festival op 12 juli. Uit de Box kwamen allerlei opdrachten die varieerden van het doen van een dansje, het vormen van een levensgrote XO tot 1.000 keer op een knop drukken. 

 

Verscheidenheid aan opdrachten

In de Box zaten 2 regisseurs die bepaalden wie welke opdracht kreeg en via camera’s hielden zij nauwlettend in de gaten of de opdracht goed uitgevoerd werd. De opdrachten bestonden o.a. uit  de Harlem Shake, Twerken, een grote XO maken op de grond en ook een push button van 100x, 250x, 500x en 1000x drukken. De fans van onder andere Netsky (live), Afrojack, Fedde Le Grand en Jeff Mills haalden alles uit de kast om gratis kaarten voor 12 juli te bemachtigen, wat tot hilarische taferelen leidde. Tussen de opdrachten door werden ook de namen van DJ’s die op het festival staan bekend gemaakt.

 

Totstandkoming van deze actie

Deze unieke actie kwam tot stand door een samenwerking van Exterion Media en  Extrema Outdoor. Extrema Outdoor sprak de wens uit om op unieke en ludieke wijze de line-up van het festival te presenteren. Uiteindelijk zijn er 100 kaarten weggegeven aan enthousiaste fans die de opdrachten goed uitvoerden.

 

Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media: “De campagne laat weer zien dat engagement met je doelgroep werkt! Het contact met Extrema Outdoor is vroeg gelegd en dat toont weer aan dat een samenwerking altijd succesvoller is als er vroeg in het proces met elkaar samen wordt gewerkt. Erg fijn dat Extrema het vertrouwen in ons heeft gehad om deze impactvolle campagne gezamenlijk op te zetten en we verwachten dat de Box nog op veel meer plekken zal zorgen voor ludieke dansjes door fans die tickets willen bemachtigen!”

 

Marcel Mingers, Directeur van Extrema Outdoor: “Extrema is altijd op zoek naar bijzondere manieren om het festival te presenteren aan de bezoekers. We vinden het erg fijn wanneer onze partners daarover met ons meedenken. De Box is in samenwerking met Exterion Media ontwikkeld en is een perfect voorbeeld van een super geslaagd project met een meedenkende partner.”

 

 

Over Exterion Media

Exterion Media Nederland is onderdeel van Exterion Media International. Exterion Media Nederland onderscheidt zich in het bereiken van waardevolle doelgroepen voor adverteerders, het leveren van kwalitatieve en kwantitatieve insights, operationele excellentie en het bouwen en onderhouden van lange termijn relaties.

 

Exterion Media heeft diepgaande kennis van doelgroepen en de markt, een breed aanbod, jarenlange expertise en is marktleider in interactieve buitenreclame. Hiermee biedt Exterion Media adverteerders innovatieve en creatieve buitenreclame-oplossingen op straatmeubilair, NS-stations, billboards en via vervoersreclame. Door onder andere exclusieve samenwerkingen met de Nederlandse Spoorwegen en Schiphol kunnen adverteerders hiermee op de meest uiteenlopende locaties de massa of juist heel gericht waardevolle doelgroepen bereiken.

 

Exterion Media is eigendom van Platinum Equity, een toonaangevend private equity bedrijf dat gespecialiseerd is in fusies, overnames en operaties

 

www.exterionmedia.nl   

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie