Universal Media werkt voor Ernst & Young EY
07-10-2013 11:46:53 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4199 | Tags:

EY - voorheen Ernst & Young - heeft na een uitgebreide pitch besloten haar media-account onder te brengen bij mediabureau Universal Media (UM). Zij nemen het account over van OMD. UM werkt inmiddels aan de media en content invulling van een nieuwe corporate campagne van EY.  Media en content strategie rondom de activatie van o.a. haar NOC*NSF Partnership zal snel volgen.

 

Yolanda van Die, Brand Communications & Marketing Leader van EY: “UM heeft ons zeer positief verrast door de perfecte mix van strategie, creativiteit en een hands on mentaliteit. Bovendien was er een ook een goede menselijke klik. Ik geloof heilig in het werken als partners en dan is dat naast kennis en kunde een belangrijke voorwaarde voor een langdurige relatie. Behalve richting geven aan een corporate campagne strategie, zal er een aanpak moeten komen waarop wij onze belangrijkste assets zoals coaching & vitaliteit, entrepeneurship en CR optimaal tot uiting kunnen brengen. Een interessante puzzel.”

 

Rik Ruts, Managing Director van UM: “Wij zijn ontzettend trots dat wij in Nederland voor EY mogen werken. Wij zullen al onze capaciteiten inzetten voor het generen van inzichten, het ontwikkelen van creatieve media partnerships en het zorgen voor integratie van paid, owned en earned media. Met name de rol van online en social media binnen de totale marketingcommunicatie mix willen wij met EY verder ontwikkelen.”

 

Over UM

UM werkt o.a. voor ABN AMRO, Coca-Cola, Staatsloterij, BMW, NUON en War Child en maakt als Mediabureau deel uit van IPG Mediabrands. IPG Mediabrands Benelux is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland en België onder vallen; UM, Initiative, BPN, Cadreon, Reprise, Spring Creek, Orion, MagnaGlobal en Marketing Sciences.

 

www.um.nl

www.umcuriosityworks.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie