Fiber Nederland geeft korting bij niet behalen internetsnelheid
07-05-2014 16:44:15 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4433 | Tags:

Uit de internetsnelheidstest van mei 2014 uitgevoerd in opdracht van het programma Kassa, bleek dat ruim 75% van de DSL en Kabel klanten de geadverteerde snelheid niet haalt. Bij DSL bleek men 39% van de geadverteerde snelheid te halen en bij Kabel bleek dit 68% te zijn. Volgens EU commissaris Kroes zouden providers geld moeten teruggeven als ze de snelheid niet halen. Fiber Nederland (Fiber NL) geeft aan deze oproep gehoor.

 

Daan Hamoen, operationeel directeur bij Fiber NL zegt hierover: “We willen graag een open bedrijf zijn. Dat is niet altijd makkelijk, maar als ondernemers zijn we dol op dit soort goede ideeën. Glasvezel is een betrouwbare en stabiele techniek en daarmee kunnen we ook leveren wat we zeggen. Als we de snelheid niet halen is er dus ook echt wat aan de hand en moeten we dit repareren en zullen we de klant compenseren”. Fiber NL geeft bij het niet behalen van de geadverteerde snelheid naar rato korting op de abonnementskosten voor de duur van de verminderde snelheid. Hoe een en ander werkt is terug te lezen op fiber.nl.

 

Over Fiber Nederland

Fiber NL is de snelst groeiende glasvezelprovider van Nederland. Wijdoen niets anders dan ons de hele dag druk maken om het snelste glasvezel voor de beste prijs te leveren. Én om te kijken hoe we het leven leuker, gemakkelijker en interessanter kunnen maken.

 

www.fiber.nl

 

Banner