First Day Of Spring werkt voor Grolsch merk Peroni
26-05-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6883 | Tags:

 

Koninklijke Grolsch werkt sinds kort samen met marketingbureau First Day Of Spring voor de marketingactiviteiten rondom het merk Peroni in Nederland. Specifiek voor de doelgroep Young Influentials ontwikkelt First Day Of Spring een digitale stijlgids in co-creatie met toonaangevende bloggers die op zoek gaan naar eigentijds stijlvol Italië.

 

Peroni Nastro Azzurro staat voor de traditie van Italiaans vakmanschap, passie en flair. Het bier wordt al sinds 1963 volgens hetzelfde recept gebrouwen. Het heeft een intens frisse smaak en een onmiskenbaar vleugje Italiaanse stijl. Koninklijke Grolsch verzorgt voor het merk Peroni Nastro Azzurro alle distributie-, marketing- en verkoopactiviteiten voor de  Nederlandse markt

 

First Day Of Spring ondersteunt haar cliënten met merkvernieuwing en marketingcampagnes in co-creatie met Young Influentials. Young Influentials zijn een specifieke doelgroep tussen de 23 en 35 jaar oud, stedelijk, hoger opgeleid en in hun opinie en gedrag de grote beïnvloeders van consumptie, nu en in de toekomst. Kortom zij kunnen een merk maken of breken, maar zijn zeer moeilijk te bereiken via traditionele marketing activiteiten.

 

www.fdos.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie