G+J Corporate Media wordt G+J Custom Content
13-12-2013 01:16:16 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3968 | Tags:

 

G+J Corporate Media is volop in beweging. De afdeling van G+J Uitgevers verhuisde afgelopen zomer van Diemen naar het eigentijdse kantorencomplex Zuidpark in Amsterdam. Ook heeft de divisie een nieuwe naam. Vanaf nu gaat G+J Corporate Media verder als G+J Custom Content.

 

De nieuwe benaming sluit beter aan bij de functie, kerntaken en toekomst van de divisie, aldus director Petra Schuttel. ‘In Custom Content hebben we een passende naam gevonden; wij maken op maat gemaakte inhoud voor onze opdrachtgevers; voor alle mogelijke kanalen, van print tot online en van social tot video. Hier ligt onze expertise. Tot slot past de nieuwe naam nog beter bij de basis en kracht van G+J: het creëren van excellente content.’

 

Over G+J Custom Content
G+J Custom Content is gespecialiseerd in het ontwikkelen van crossmediale tailor made producties en contentmarketing voor opdrachtgevers die een dialoog willen aangaan met hun klanten. Kwaliteit en effectiviteit staan daarbij hoog in het vaandel. Tot de klanten behoren onder meer Nederlandse Spoorwegen (magazine SPOOR en online content voor NSHispeed.nl) en Bever (360º magazine).

 

Over G+J Uitgevers
De snelgroeiende uitgeverij G+J Uitgevers geeft de succesvolle mediamerken National Geographic, Quest, Vogue, Jan en Glamour uit. Het contenthuis ontwikkelt en publiceert daarnaast relatiemedia en line en brand extensions in de vorm van boeken, games, websites en apps.

 

www.custom-content.nl

www.genj.nl  

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie