GoedeDoelenSticker succesvol alternatief voor dure collectant
06-09-2013 10:43:53 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4073 | Tags:

Deze week trapte KWF af voor de collecteperiode van het najaar. Nog eens 10 goede doelen zullen in de komende weken aan de deur van de consument verschijnen. Een ouderwetse en dure vorm van fondsenwerving. 30 tot 60% van het opgehaalde collectebedrag is nodig om een collecte mogelijk te maken.

 

De GoedeDoelenSticker biedt uitkomst. Het idee is even simpel als doeltreffend: Via internet zelf kiezen welke van de 3.150 Nederlandse goede doelen u wilt steunen met als bewijs een sticker met jaartal op uw voordeur die zegt ik geef al. De initiatiefnemers beogen zo een makkelijk, doeltreffend en veel goedkoper alternatief op de collectant te bieden.

 

In de eerste maand is GoedeDoelenSticker dan ook hard op weg om haar doelen te verwezelijken. Naast populaire collecterende goede doelen als KWF weet de consument de niet collecterende goede doelen goed te vinden. Goede doelen als Artsen zonder Grenzen, Natuurmonumenten en Cliniclowns zijn populair. Ook is het gemiddelde donatiebedrag met Euro 16,83 beduidend hoger dan het landelijk gemiddelde bij een collecte.

 

Voor doneren en het bestellen van de GoedeDoelenSticker:

 

www.goededoelensticker.nl

 

Dit persbericht is gedistribueerd door ANP Pers Support  

 

                                                                                                Home

www.perssupport.nl/apssite/permalink/77274