Green Orange digital marketing werkt voor Siemens Nederland
07-11-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4839 | Tags:

Siemens Nederland maakt de komende maanden een professionaliseringsslag in haar lead- en eventmarketingstrategie. De onderneming schakelt daarvoor Green Orange digital marketing uit Oldenzaal in. Op het programma staan o.a. de realisatie van diverse eventwebsites met een geïntegreerde e-maildatabasekoppeling van e-mailmarketingtool Clang.

 

Siemens wil daarmee kosten besparen door automatisering en tegelijkertijd haar klanten van meer relevante informatie voorzien. Daarnaast wordt een traject opgestart rond het verkrijgen van meer market intelligence met behulp van social listening tool Brandwatch. Hoofd Marketing Communicatie Jan-Erik Ouwehand van Siemens: “Green Orange verzorgt zowel de realisatie van de projecten als het trainen en begeleiden van Siemens medewerkers in het zelf gebruiken van de nieuwe digitale middelen. Deze pragmatische werkwijze is perfect voor onze organisatie.”

 

Over Siemens Nederland

In Nederland is Siemens al actief vanaf 1879. Met een omzet van rond een miljard euro en met ruim 2.300 medewerkers behoort de Siemens Groep tot de grootste ondernemingen op elektrotechnisch en technologisch gebied in ons land.

 

Over Green Orange digital marketing

Green Orange is een 360 digital marketing bureau met vestigingen in Oldenzaal en Londen. De meer dan 20 medewerkers werken dagelijks gepassioneerd aan het verbeteren van de digitale dienstverlening van (multi)national brands als BP, Unilever, Imtech, ABN Amro, Philips en Leen Bakker.

 

www.greenorange.com

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie