GreyPOSSIBLE Amsterdam, bureau achter eerste tandartsboor voor thuisgebruik
De Dentidrill, de eerste professionele tandartsboor voor thuisgebruik, blijkt een door GreyPOSSIBLE Amsterdam gemaakte viral campagne voor het nieuwe merk ixorg te zijn.
De infomercial en website waarin de Dentidrill wordt aangeprezen, riep de laatste dagen veel vragen op bij consumenten en media. Beide werden in een paar dagen tijd meer dan 200.000 keer bekeken en op twitter en Facebook zorgde het voor veel ophef en speculaties. Ook de Inspectie voor de Gezondheidszorg was er druk mee.
De viral had tot doel op een opvallende manier duidelijk te maken dat er sinds kort een nieuwe keuze is voor de consument als het gaat om het betalen van tandartskosten. Steeds meer mensen zijn onverzekerd omdat zij de verzekeringspremie van een aanvullende tandartsverzekering niet kunnen of willen betalen. Maar het helemaal zelf doen (zelf je gaatjes vullen) is natuurlijk geen optie.
Daarom biedt ixorg een nieuwe optie die wel echt is: een combinatie van een persoonlijk budget opbouwen en een goedkope calamiteitenverzekering. Daarmee dicht het nieuwe merk het gat tussen verzekerd zijn of geheel onverzekerd zijn.
Credits:
Adverteerder: ixorg
Creatie: GreyPOSSIBLE Amsterdam
Productie infomercial: Electric Zoo
Regie: Frits Taberima
Website: Yes2web
Geluid: Earforce
Verantwoordelijk bij klant: Marco Dees, Bart Mulder, Claudia de Graaff
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie