HARMAN lanceert marketingcampagne #JBLpassion met Wesley Sneijder en Jérôme Boateng
16-04-2014 13:28:33 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5078 | Tags:

Harman International lanceert haar nieuwe marketingcampagne voor het merk JBL, met als thema Show your Passion (#JBLpassion). Wesley Sneijder en Jérôme Boateng zijn de JBL brand ambassadeurs voor deze campagne, waarbij de traditionele voetbalrivaliteit tussen Nederland en Duitsland naar voren komt. De geïntegreerde merkcampagne wordt ondersteund met aanvullende activiteiten in diverse mediasegmenten en op de winkelvloer, waarbij de focus ligt op de JBL hoofdtelefoons. Tijdens de campagne zijn er verschillende gesigneerde producten en exclusieve prijzen te winnen, waaronder een reis naar Brazilië.

 

Grote Retailcampagne

Met deze brede campagne vergroot Harman de aanwezigheid van JBL hoofdtelefoons in de Nederlandse retail. Hiervoor levert Harman verschillende thematische POS materialen, zoals stickers en displays, aan deelnemende verkooppartners. De twee populaire merkambassadeurs richten zich in de campagne op lifestyle onderwerpen  als ‘passie voor voetbal’ en ‘muziek’. De retailaanpak wordt ondersteund door een betaalde mediacampagne die zowel online, in print als out-of- home uitgerold zal worden in geselecteerde regio’s. Verder wordt PR, social media en bloggers outreach ingezet met als doel een sterk viraal effect te creëren voor de “Show your Passion” campagne, die online te volgen is via #JBLpassion. Hiervoor is een speciale landingspagina ontwikkeld op de website www.jbl.nl.

 

 

Mooie prijzen

Gedurende de campagne geeft Harman exclusieve, gesigneerde productprijzen en een meet-and-greet met beide spelers weg. Met als hoogtepunt een kans op een exclusieve reis naar Brazilië, waar met een beetje geluk beide brandambassadeurs op het veld tegen elkaar zullen strijden.

 

Er is een sterke band tussen muziek en voetbal. Het luisteren naar muziek voor een wedstrijd zorgt ervoor dat ik gefocust ben en het geeft mij meer energie, passie en creativiteit. Ik luister vooral naar R&B en dance. En heel eerlijk, het luisteren naar muziek maakt echt een verschil. Ik ben daarom ook erg blij dat ik deel mag uitmaken van de JBL campagne Show your Passion, aldus Wesley Sneijder.

 

Jérôme Boateng, de verdedigende speler van het Duitse voetbalelftal: “Muziek is erg belangrijk voor mij, zelfs met voetbal helpt het mij om in de juiste stemming te komen. Dit zal ook erg belangrijk zijn in Brazilië. Dankzij de  JBL Synchros S700 heb ik de perfecte hoofdtelefoon om mixen voor te bereiden of om zelf te genieten van muziek ”.              

www.harman.com 

www.jbl.nl

 

 

Banner