Het PR Bureau werkt voor Hays
18-02-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6412 | Tags:

Hays heeft zijn PR-activiteiten ondergebracht bij Het PR Bureau. Met de samenwerking wil de wereldwijde recruitment organisatie de PR naar een hoger niveau tillen en de naamsbekendheid onder professionals in Nederland vergroten.

 

Hays is een wereldwijde speler op de internationale recruitmentmarkt en bedient in Nederland vijftien specialismes waaronder Oil & Gas, Technologie/IT en Life Sciences. Marnix Geus, Managing Director van Het PR Bureau, verheugt zich op de samenwerking met Hays.

 

“De recruitmentbranche is een interessante sector, omdat zij een goede sociaaleconomische graadmeter is voor een land. Hays kan als wereldspeler zowel de internationale als Nederlandse arbeidsmarkt overzien en is koploper als het gaat om kennisdeling. Dat maakt ons PR-speelveld extra uitdagend.”

 

Over Hays

Hays is één van de grootste recruitment organisaties ter wereld en plaatst de juiste (young) professional in de juiste vaste, tijdelijke, interim of contracting baan. In Nederland bedient Hays zowel de profit als non-profit sector en is de organisatie actief in 15 specialismes waaronder: Sales & Marketing, Accounting & Finance, Engineering, High Tech en Life Sciences en Oil & Gas. Wereldwijd werken er 7.840 mensen bij Hays, verdeeld over 239 kantoren in 33 landen. Hays heeft Nederlandse vestigingen in Amsterdam Arnhem, Tilburg, Rotterdam en Veldhoven. Hays geeft één keer per jaar Hays Global Skills Index uit, een wereldwijd onderzoek in samenwerking met Oxford Economics naar de dynamiek op de arbeidsmarkt en twee keer per jaar verschijnt de Hays Journal, een magazine voor HR experts bekroond met een CMA Award.

 

Over Het PR Bureau

Het PR Bureau is in 2005 opgericht en staat onder leiding van Marnix Geus, Jacqueline Bosselaar en Frits Hendrikx. Specialisaties zijn Marketing, Corporate en Crisis PR. Het bureau houdt zich bezig met onder meer positionering, communicatiestrategie, merkstrategie, creatie, copy, productintroducties, online PR, woordvoering en crisiscommunicatie. In 2008 startten de oprichters een tweede bureau, PR STUNT genaamd. Daarnaast hebben zij in 2012 ViaHenri opgericht: een stichting voor en door influencers waar vanuit Het PR Bureau onder meer events organiseert en een blog onderhoudt. Sinds de oprichting in 2005 is het bureau gegroeid naar een team van ruim dertig vaste PR-professionals. Klanten van Het PR Bureau zijn onder meer: AXE, Bacardi, Etos, Havenbedrijf Rotterdam, ID&T, Roland Berger Strategy Consultants, gsus sindustries en Spotify.

 

www.hays.nl

www.hetprbureau.nl

www.prstunt.nl 

 

    
  
  
 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam