Histor wint Sanoma Woon Award
30-01-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4969 | Tags:

Tijdens de negende editie van de Sanoma Woon Awards is Histor met de campagne Eén kastje, 101 karakters uitgeroepen tot Beste Wooncampagne 2014. De Sanoma Woon Awards worden jaarlijks uitgereikt aan mensen en merken die een bijzondere bijdrage hebben geleverd aan de woonbranche.

 

De winnaars werden bekendgemaakt tijdens de Amsterdam Fashion Week, onder het motto Living meets Fashion. De vakjury bestond uit professionals op het gebied van wonen, media en marketing. In het jury-rapport werd de campagne van Histor omschreven als krachtig en creatief:

 

'Door de originele en creatieve insteek viel de campagne Eén kastje, 101 karakters direct op. De campagne ligt dichtbij het merk Histor en biedt waar de doelgroep om vraagt; samen met Histor konden de deelnemers het resultaat dat ze voor ogen hadden direct realiseren. En dat is nu precies wat het merk wil overbrengen. Een krachtig en strategisch concept.'

 

  

 

Tijdens de Histor campagne Eén kastje, 101 karakters konden creatieve consumenten hun ideeën voor een uniek karakter voor een ongelakt Piet Hein Eek kastje inzenden. Met meer dan 2.000 bijzondere en inspirerende inzendingen binnen een periode van twee weken was de actie een groot succes te noemen. Op 9 november werden de meest bijzondere ideeën met hulp en advies van Histor verfexperts in de werkplaats van Piet Hein Eek tot leven gebracht.

 

De actie en de resultaten van de campagne'Eén kastje, 101 karakters zijn te bekijken op www.101karakters.nl  Ook zijn op deze site de verf-stappenplannen van de 101 unieke karakters te vinden. Met de handige stappenplannen van Histor kan aan alles van hout, metaal en kunststof de perfecte uitstraling worden gegeven. 

 

www.101karakters.nl

www.histor.nl    

www.ppg.com

www.sanoma.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie