Holland Herald en MediaPartners Group na 48 jaar uit elkaar
08-01-2014 12:49:51 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3809 | Tags:

KLM heeft onlangs besloten, na een pitch, om de realisatie van het inflight magazine Holland Herald bij een andere partij onder te brengen. MediaPartners Group was sinds het eerste nummer van het magazine, dat verscheen in 1966, betrokken bij de Holland Herald. KLM en MediaPartners Group stonden samen aan de wieg van het customer-mediavak, nu vaak contentmarketing genoemd.

Per mei 2014 wordt dit hoofdstuk afgesloten.

 

Wij danken KLM voor de afgelopen 48 jaar. We gaan door met een prachtig portfolio maar zullen de samenwerking met het team van Holland Herald zeker missen.

 

MediaPartners Group is uitgegroeid tot een bureau met meer dan honderd medewerkers dat voor meer dan 30 klanten, zowel nationaal als internationaal, actief is. Recent hebben wij Aegon International, Kips en FNV als klant mogen verwelkomen.

 

MediaPartners Group ontwikkelt campagnes en communicatiemiddelen ten behoeve van loyaliteitsprogramma’s, interne communicatie en actiecommunicatie. Daaronder zijn nog steeds ruim 30 (inmiddels deels digitale) magazines, maar ook vele andere online- en offlinemedia.

 

www.holland-herald.com  

www.mediapartners.nl 

www.klm.com

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie