Hotels.com app voor iOS7 opnieuw ontworpen
25-02-2014 16:30:30 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4960 | Tags:

 

Hotels.com, de wereldwijd toonaangevende boekingswebsite voor hotelovernachtingen, heeft haar award-winnende iPhone en iPad app voor iOS7 opnieuw ontworpen. Dit zorgt voor een frisse nieuwe interface die de mobiele boekingservaring voor klanten nog sneller en gemakkelijker maakt.

 

De nieuwe app plaatst een eenvoudig te gebruiken kaart centraal bij het zoeken naar hotels, zodat gebruikers vrijwel direct een hotel vinden op de juiste locatie. Het is eenvoudiger dan voorheen om nog voor dezelfde avond een lokale last minute aanbieding te vinden. De nieuwe app bevat veel foto’s in hoge resolutie en het boekingsproces verloopt nu nog soepeler, doordat de app klantgegevens herinnert en betalingsgegevens veilig opslaat.

 

Adam Jay, VP Global Product voor Hotels.com, merkt op: "Bij Hotels.com zijn we toegewijd aan het leveren van de best mogelijke klantervaring bij alles wat we doen. Nu onze serie apps voor smartphones, Kindles en tablets een steeds groter deel van het totale aantal boekingen voor haar rekening neemt, is het van cruciaal belang dat onze apps het gemakkelijk en leuk maken om het juiste hotel te zoeken en te boeken.”

 

“Onze nieuwste update voor iOS7 heeft een mooie en zeer intuïtieve gebruikersinterface gecreëerd, wat het nog makkelijker maakt om het perfecte hotel te vinden. Klanten krijgen snel toegang tot alle informatie die ze nodig hebben en de miljoenen echte klantenrecensies die beschikbaar zijn via de app bieden advies en inspiratie."

 

Met de Hotels.com app hebben klanten de keuze om te betalen voor het hotel op het moment van boeken of zodra zij aankomen in het hotel, waardoor zij hun reisbudget en voorkeuren kunnen beheren. Daarnaast beschikken de klanten van Hotels.com over eenvoudige toegang tot hun account om toekomstige, huidige en eerdere boekingen te bekijken, zonder dat zij daarvoor online hoeven te zijn.

 

Andere vernieuwingen van de app voor iOS7 omvatten verbeteringen van de gebruikerservaring als het gaat om in-app toegang tot Welcome Rewards, het bekroonde klantenloyaliteitsprogramma van Hotels.com. Sinds de lancering hiervan in de VS en Latijns-Amerika in 2008 en de uitbreiding naar alle andere landen heeft Welcome Rewards meer dan tien miljoen leden aangetrokken die gezamenlijk meer dan een miljoen gratis overnachtingen hebben verzameld. De nieuwe update voor de app maakt het nu nog gemakkelijker voor gebruikers om te navigeren in hun Welcome Rewards-account en te profiteren van de voordelen van het loyaliteitsprogramma.

 

De Hotels.com app biedt klanten toegang tot meer dan 260.000 hotels in meer dan 25.000 bestemmingen over de hele wereld, meer dan 20.000 last minute aanbiedingen, meer dan 10 miljoen gebruikersrecensies en last minute hotelovernachtingen in de directe omgeving. De nieuwe iOS7 app is nu te downloaden.

 

www.hotels.com

 

 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam

 

  Cross Media Awards 2014 - Stuur jouw cases in!