IAB: 25 maart Ad Spend-ontbijtsessie
Op 25 maart worden de cijfers bekend gemaakt van de meest recente Ad Spend Study, het onderzoek naar de online advertentiebestedingen dat halfjaarlijks in opdracht van IAB Nederland wordt uitgevoerd door Deloitte. Zoals inmiddels traditie is, worden de cijfers bekend gemaakt door Joris van Heukelom, Voorzitter van IAB Nederland en Roel van Rijsewijk, Partner van Deloitte.
Bijzonder dit jaar is, dat er vanuit de Taskforce Automated Trading extra research gedaan is. Naast het Ad Spend rapport zullen we een extra rapport publiceren met daarin een overzicht van de trends en ontwikkelingen op het gebied van Automated Trading in 2012 en 2013.
Heb je interesse om als eerste de uitkomsten van het Ad Spend en Automated Trading onderzoek te horen? Meld je dan aan voor de ontbijtsessie door een mail te sturen naar info@iab.nl. Let op: vol is vol, dus meld je snel aan!
Datum: 25 maart
Tijd: 08.30 – 10:00 uur
Locatie: De Persgroep, Jacob Bontiusplaats 9, 1018 LL Amsterdam
Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam
Cross Media Awards 2014 - Stuur jouw cases in!